Veelgestelde vragen

Frequently Asked Questions


Het is uiteraard mogelijk om een bestelling naar verschillende adressen te versturen. Wel worden er kosten in rekening gebracht per extra afleveradres. Neem voor meer informatie gerust Contact met ons op of stuur een mail naar info@facesigning.nl.

Dat kan. In het bestelproces kun je aangeven dat je de bestelling wilt komen afhalen. U ontvangt van ons een mail waar en wanneer het pakket klaarstaat voor afhaal. Let op u dient wel vooraf te betalen.

Ja, maar alleen wanneer je bestelling nog niet is verwerkt. Zodra je bestelling in behandeling is genomen en in productie is gegaan, is dit niet meer mogelijk.

Ja, je kan via bankoverschrijving betalen. Op zowel de orderbevestiging als de factuur staan onze bankgegevens. Onder vermelding van je ordernummer kun je de betaling overboeken.

Heb je voor vooruitbetaling gekozen? Dan raden wij aan een betaalbevestiging te mailen naar info@facesigning.nl. , zodat we jouw order snel in behandeling kunnen nemen.

Het versturen naar een postbus is niet mogelijk.

Bestellen kan ook per mail. Wij hebben een factuuradres en een afleveradres nodig. Je ontvangt een factuur van de orden. Na ontvangst betaling gaat de order in werking.

Wij bieden soms een pakketkorting. De prijzen die wij online hanteren zijn al zo laag mogelijk en marktconform. Wij kunnen hier soms van afwijken wanneer het gaat om een grote order. Vraag gerust een offerte aan.

Ja, in gevallen kan je de bestelling al de volgende dag of binnen twee of drie werkdagen verwachten. Benieuwd of we jouw product ook zo snel kunnen leveren? Stuur een mail naar info@facesigning.nl.

Kosten 

De kosten van een versnelde levering verschillen per product , wij geven dit aan na ontvangst van uw mail.

De levertijden die je terugvindt op onze website, zijn een indicatie. Dat betekent dat ze geen zogenaamde ‘fatale termijn’ zijn, die zou kunnen leiden tot aansprakelijkheid als we die aangegeven levertijd zouden overschrijden. Hoe dan ook: we horen binnen de aangegeven levertijd na bestelling te leveren, tenzij we een langere levertijd met je communiceren. Natuurlijk doen we er alles aan om je bestelling binnen de genoemde levertijd te leveren. Maar we hebben niet alles in de hand. Soms hebben we te maken met derde partijen, we hebben altijd met bezorgdiensten te maken en soms speelt het weer ook een rol. Ben je bang dat we de gecommuniceerde levertijd niet gaan halen en levert dit moeilijkheden voor je op? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we met je kunnen meedenken over een oplossing.

In de meeste gevallen lost de vertraging zich vanzelf op en zal het alsnog de eerstvolgende werkdag aangeboden worden. Duurt de vertraging meer dan twee werkdagen, neem dan gerust Contact met ons op. Wij zullen uitzoeken wat er met het pakket aan de hand is en gaan ons best doen om deze alsnog zo snel mogelijk geleverd te krijgen.